Billig stol?

Nu har jag klätt om Addes matstol. det var ursprungligen en sån där gammal stol som man kan hitta på kontor och i läkarmottagningarnas väntrum. Med grönt nättyg (Väldigt klösvänligt enligt katten).
I stället för att köpa en ny stol på IKEA, så åkte vi (jag och Adde!) till Åhlens och köpte en stuvbit av deras häftiga svarta tyg med vita bubblor. Hela 35:- och lite jobb så hade vi en ny och underbar stol.

thumbnail.jpg

Bra tips för er som vill spara pengar såhär i januari.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Jösses vad duktig du är, önskar att jag hade energin till sådant…

    Tack för din kommentar, kommer förhoppningsvis hämta mig snart, är min andra kris i livet som orsakar denna brist på aptit, jag vet att jag kommer överleva och göra det bra hur det än går men det är jobbigt under tiden man är inne i det hela sådär.

  2. Tack!

    Tänker på dig/er.

  3. Alltid skönt att veta att någon tänker på en 🙂 Känns mycket bättre idag, saker och ting är inte bra ännu men hoppet finns i alla fall och jag känner mig starkare vilket är skönt. Är inte roligt alls att bara gå omkring och gråta och vara rädd hela tiden. Nu är det inget livshotande som hänt mig eller någon runt omkring, bara en riktigt allvarlig relationskris och de är inte roliga när man har så små barn…

  4. Nej absolut inte. Hoppas du får må bättre snart.

Kommentera

