Tävling: Datorspel och musmatta

Nu tänkte jag följa trenden och göra en sån där typisk bloggartävling här.
jag har en musmatta som de riktiga tävlingsspelarna har … av märket Steelpad 4D och så ett hemlig spel för barn runt 3års åldern (PC, funkar på Windows 98-VISTA).

Det du ska göra är att kopiera in den här tävlingsbilden på din blogg och länka hit. Sen vill jag att du skriver in i kommentaren att du länkat och varför just du ska vinna (minst 30 deltagare krävs för att priset ska delas ut så sprid tävlingen!)

tavlamedadde.jpg
Sista tävlingsdag 20:e mars.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Självklart lägger jag ut bilden på http://www.glutenfrimat.se. Fast vinna… tja. just nu brukar jag köra musen på mitt ben. Funkar sådär när man har jeans, bättre på blanka strumpbyxor. Men hur ofta har jag det…
    Äh, mest länkar jag för att jag tycker att din blogg är ganska rar, varmhjärtad och övertygad.

Kommentera

