Konstigt att gå ut?

Är det konstigt att gå ut med sin fyra dagars bebis i vagnen på promenad?
Det verkar så på omgivningen i alla fall.
– När föddes hon?
– I måndags.
– Va och ni är redan ute? säger de och ger oss en märklig min.

Det är ju inte så att vi går in på lekpalats och grejer utan en mysig promenad i vårsolen så att Adde får leka i sandlådan och mamma och pappa får njuta av solen med sin lilla familj.

Jag vet att vi tog längre tid på oss med Adde, men då var det mitt i vintern.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Hehe, du skulle sett minen på folk jag mötte när jag var på affären dagen efter snittet då. Är man godissugen så är man och jag litade inte på min sambos smak 😉

Kommentera

