Tävling: Barnmatstipset

Det blir lite få inlägg just nu, jag håller på att fundera på nytt domännamn (tävlingen pågår fram till valborg så fortsätt kommentera där), och så måste jag ju ha en ny vårig layout. Dessutom tänkte jag försöka få in en ny sida uppe bland flikarna, en sida om mat för små barn. Jag ger ju inte burkmat och jag tänkte därför samla tips på olika barnmatsdelar för er som vill laga snabbt och nyttigt för de små fast hemma.

Har du ett recept som passar 0-1åringar så skriv ett mail till info@upptillsju.nu
Det bästa tipset belönas med en bok för barn i samma ålder.

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Häll mjölk,banan och lite socker i en mixer och mixa

  2. Anders Carlsson

     /  maj 7, 2008

    ”Tom Khao” (thailändsk barnmaträtt)
    Koka ris tillsammans med lite mortsbitar och kyckling finskuret. Se till att det inte blir för torrt.
    När riset är färdigkokt är maten klar och den kan förvaras i burk i kylen och värmas i micron vid behov.

Kommentera

