Reklam på sidan!

Nu kanske ni undrar varför loggan för Mina Namnband dykt upp på sidan.
Jag har ju inte haft reklam på bloggen sedan starten 2006, helt enkelt eftersom jag inte vill spamma folk med reklam, och det kommer inte att bli horder av reklam det lovar jag. Ibland om jag hittar något passande kanske det dyker upp.
Men …
Namnbandsreklamen tycker jag är bra. Det är praktiskt med namnband, dels för oss som syr men också om man vill märka barnens kläder. Därför har den kommit upp på sidna.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Äh!
    Klart du ska ha reklam! Kan du tjäna nån krona så är det dig väl unnat! Det är ju reklam på alla sidor, sånt ”tänker” man bort snabbt.

  2. Tack! fast jag gillar rena sidor och den här bloggen är ju lite av en baby som ska vara fin 🙂

Kommentera

