Att hjälpas åt!

Killen som äger Cafét frågade hur jag gjorde för att vara pigg eftersom deras kompis som nyss fått barn tydligen är utmattad jämt!
– Jag delar på nätterna med min man. sa jag!
– Ja men det kan inte hon, hennes man har en till son och så jobbar han mycket!
Lite surt sa jag.
-Min man jobbar också mycket han får dela ändå, man har ju bara den här perioden en kort tid.
-Tja men om han inte vill då, vad gör man då!
Jag log lite och svarade
– Om min man nu skulle få för sig att protestera, då skulle jag skicka hans mamma på honom!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Grrrr, detsamma!! Visserligen tar jag fler nätter än L-G eftersom jag ändå har möjligheten att vila på dagarna, Ellen går ju på dagis alla dagar utom måndag och fredag. Men han får ändå gå upp någon morgon i veckan, att gå upp klockan sex för honom är ju inte sååå stor skillnad från att gå upp klockan sju sådär… 🙂

Kommentera

