Den talande dockan ….aaaaaaaaah

Jag köpte en baby Annabell docka till Adde i dag. Jag frågade förstås om han ville ha den eftersom han är så mån om att byta på och mata Ida. Och Adde ville ha dockan.
Dockan är dock inte som dockor var på den gamla eh ”goda” tiden … Denna docka, pratar, suger (med munrörelser) på flaska (med äkta vatten som rinner ut i form av tårar och dregel …), sover, jollrar och skriker!En helt fantastiskt läskig sak som jag helst skulle vilja sov på balkongen, för vem vill egentligen sova med Chucky?
Jag menar kan dockskrället, slå upp ögonen och stirra på mig med ett lyckligt fniss då borde den kunna göra andra saker också.

Aja sonen är lycklig i alla fall, vilket borde göra mamma nöjd. Men ett öga öppet sover jag nog med i alla fall.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

