Tävling 2: Kommentera mera …. i andra inlägg!

Nu råkar jag veta att ni är ganska många som läser här. (700 unika igår. Klockan 20:16 i dag 489 unika.) Jag tänkte försöka uppmuntra er att kommentera mera. Jag vill att ni framför synpunkter om inlägg jag gjort (INTE DETTA), lägger in tips och skriver något roligt.

Denna tävling pågår Oktober ut och VINSTEN är ett hemligt bokpaket som passar 2-5 åringar!

Du ska alltså kommentera i ANDRA inlägg än just tävlingsinlägget och när tävlingen är över så väljer jag ett genomtänkt och/eller spännande inlägg. Tänk på att ju fler OLIKA inlägg du kommenterar på desto större chans har du att vinna (Kommentarer som ”Hej, öh niceblogg, tja ba etcetera kommer inte att vinna)”

SÅ skynda dig att ge dig ut och utforska underbarabarnbloggen. Glöm inte att ange din mail om du vinner. Vinnarna publiceras här den 2:a november.

Följande inlägg
Kommentarer inaktiverade.
