Familjekonstellationer: gråtvarning!

Läste idag på alltombarn om hur det gick till när de här två killarna fick sin dotter Linnea. jag som är superkänslig började givetvis böla. Vilken fantastisk historia och vad skönt att killar också (även om det är krångligt) kan ha samma möjligheter som tjejpar.

Jag har alltid tyckt att det är viktigt för barn att ha en trygg familj, jag är själv skiljsmässobarn (en riktigt ruskig sådan) och jag tycker att trygghet är jätteviktig. jag rekommenderar varmt grabbarnas blogg!!. Särskilt eftersom jagvet att det finns några dubbelmammor i området som läser min blogg och kanske vill veta hur andra har det.

Det finns ultraljudsbilder och annat från deras nästa barn som kommer att födas av samma surrogatmamma.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

