TESTA MAMMA VECKAN …

Adde är inne i en jättejobbig period, helt riktad mot mig (känns det som). Han testar allt, ”Hur mycket kan jag gå över gränsen här?”, ”Om jag gör så här vad gör mamma då” och så vidare. Inga kramar vill han ha, istället tar han bara gränserna ett steg längre för varje gång en gräns testas (Läs: ungefär 28 gånger i minuten) Min hjärna orkar inte, trots att barnen spenderat en helg hos farmor och farfar så är jag totalt mör idag.

Jag veeet att det är fullt normalt. Jag veeet att om han inte testar mig så ska man bli orolig. Men jag vill bara spy när ungen för femtioelftegången vrålar: NEJNEJNEJNEJNEJ JAGVILVILLVILLVILLVILL bara för att vattenglaset hade fel färg eller maten var skuren i fel storlek.

Leka vill han bara göra med pappa, men kvällsrutinen tycker han i alla fall om att mamma tar. För det är ju trots allt ganska mysigt att ligga nära och läsa favvoboken tre gånger i rad.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

