Dramaqueen … dancingqueen

Alltså okej att Ida är fullständigt flickig (på vissa saker) och ooookej jag kan ha präglat henne på några saker som rosa kläder till exempel. Men i övrigt har jag ju aldrig varit särskilt flickig så jag är inte hundra på att jag godkänner att det är helt och hållet vårat fel (det är förmodligen farmors också) att hon älskar rosa saker, ber om en barbie som 2,5 åring och så…
Vihar alltid tänkt att barnen inte ska fråntas något, utan istället få det det de vill ha av båda delar …. men den där förb***ade Hello Kitty.

Alltså,jag vet inte varför jag blir så fullständigt tokig på detta eviga Hallo Kittyande. Rummet är som en hello kitty affär med hello kitty väskor, tandborste, skor , leksaker (jaaa farmor är medskyldig där också) och det enda som finns i lilla damens huvud är hello kitty …

Kan man omprogramera ?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

