TÄVLING: Halloweenpysslet

Okej, dags att tävla igen då.
Vad sägs om att vinna ett supermegacoolt pysselpaket innehållandes (bland annat) Färg, papper, färdig pysselbox(panduro) och lite annat skoj värde cirka 500:- passandes barn 2-12 år?

Du behöver göra två saker:

Ett Länka till det här inlägget i din egen blogg

Två: Skriv en kommentar här där du beskriver ditt bästa halloweeninspirerade pyssel och inkludera länken till din egen blogg.
OBS SKRIV EN GILTIG MAILADRESS ANNARS KAN JAG INTE SKICKA DITT PRIS!
Senast den 31 oktober 2011 måste du göra ditt inlägg.

Lämna en kommentar

12 kommentarer

  1. Jag är gärna med 🙂
    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/31-oktober-halloweenpyssel.html

    Mitt bästa Haloweenpyssel är att köpa marsipan i olika färger på Panduro (ny produkt) och göra härligt läskiga och goda figurer 🙂

  2. Jag är med och tävlar. Det här vore ju mer än kanon att vinna för min del! I december kommer nästa barn – vilket bara det gör att man inte har den tid man önskar för pyssel, knepande och knåpande. Våra två sjuåringar ÄLSKAR att pyssla, och uppskattar otroligt mycket när jag sätter mig och pysslar med dom!
    Jonathan och Rasmus (8 resp 21 månader gamla) är runt fötterna mest hela tiden, så att få sitta en kväll eller två och pyssla med de stora killarna är guld värt!

    Jag gillar det här med pumpor till halloween. Både en stor pumpa som vi tillsammans kan gröpa ur och fixa lite med så att den blir fin till verandan. Men sen också små prydnadspumpor som man kan göra fina arrangemang med. Superfint, och coolt.

    Länkar i bloggen; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/october/addesmamma.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

  3. Min dotters tips är att ta en Orange Ballong som man målar på så att den ser ut som en pumpa. Sen hänger man upp den på lämpligt ställe 😉

    Jag arbetar på ett fritidshem och inför förra Halloween gjorde vi ett stort spökslott av äggkartonger där. Vi gjorde även små spöken av äggkartongen. Slottet ställde vi precis vid vår ingång så att ingen skulle missa det 😉 Ovanför hängde vi en massa girlanger av svart och orange papper som barnen gjorde på eget initiativ. Det blev alldeles lagom läskigt och superfint 🙂

    Bloggat här: http://happymy.blogg.se/2011/october/pysselpaket.html

  4. Nästa gång glassbilen kommer, fråga om ni får köpa lite kolsyreis (torris)
    sen har man en skål med jummet vatten, och en mindre skål med bål.
    I den med jummet vatten lägger man i lite kolsyre is och sen har man i den andra skålen över. och det blir så grymt fin effekt med massa kall rök.
    det passar perfekt om man ska ha en liten halloweenfest på dagiset/förskolan eller bara hemma..:)

  5. Bästa pysselet är att baka muffins med hela hallon i – ta gärna vita formar! Täcl med RÖD glasyr/smörkräm och gör vita tunna små prickar av sockerpasta och lägg på! Toppengoda och fina flugsvampar 🙂

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/october/pysselpaket.html

  6. Undrar lite nyfiket vem som vann 😉

  7. har inte valt än bra att du påminde kommer i helgen

  8. Spännande! 😉

  9. Undrar spänt vem som vann..:)

  10. Grattis Nina! Du har vunnit tävlingen ! Snart ska vi fa iväg ett pakket med posten

  11. Vad glad jag blir!!
    Massa tack!!

Kommentera

