Vinnaren i halloweentävlingen

Grattis Nina som vann halloweentävlingen med sitt bidrag:
Min dotters tips är att ta en Orange Ballong som man målar på så att den ser ut som en pumpa. Sen hänger man upp den på lämpligt ställe

Jag arbetar på ett fritidshem och inför förra Halloween gjorde vi ett stort spökslott av äggkartonger där. Vi gjorde även små spöken av äggkartongen. Slottet ställde vi precis vid vår ingång så att ingen skulle missa det Ovanför hängde vi en massa girlanger av svart och orange papper som barnen gjorde på eget initiativ. Det blev alldeles lagom läskigt och superfint

Har du inget kort pa slottet?

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Massa tack!
    Så glad jag blir 🙂
    Självklart fotade vi vår spökborg men tyvärr arbetar jag inte kvar på det stället längre och har inga arbetsfoton sparade på min egen dator. 😦
    Ni får blunda och försöka se det framför er 😉

Kommentera

